lördag 22 januari 2011

Vet inte var jag ska börja..

Jag har varit intresserad av film sedan jag var liten, och det blev senare kärlek..helt klart. Har sett tusentals mer eller mindre bra verk genom åren. En del har blivit favoriter, andra räcker att man ser dom en gång, och vissa önskar man att man sluppit att se, och så vidare..Vissa har till och med klassats som mästerverk:) I flertalet av fallen håller jag med, andra inte..

Hur ska jag då lägga upp detta..?

Ska jag gå igenom alla filmer, tv-serier mm jag någonsin har sett, så kommer jag inte ha tid för något annat.
Inte. Något. Annat. Alls.

Så därför kretsar tankarna (inte helt otippat kanske) runt hur upplägget ska vara..hrm.. Ska jag börja med serierna och filmerna jag nyss har sett, håller på att se, tänker och skulle vilja se, inte tänker se osv osv..
ELLER, ska jag bara blanda hejvilt. Mitt första starka filmminne? Gårdagens rulle? En serie man bara måste se, eller hålla på avstånd? Sedan skulle jag ju skriva om musik, tv-spel och böcker med..! Oj..har man tagit vatten över huvudet månne? Jaja, vi får väl se var det landar..

Ni märker ju..detta är inte lätt alltså. Ett litet i-landsproblem kanske man kan kalla det..:)

OM det är så att jag så pass tidigt råkar få några intresserade läsare med synpunkter och tips, så skriv gärna en kommentar!

Som sagt (skrivet;) så är jag ny på bloggandet, men tycker det skulle vara kul och prova på!

Jag postar en bild, på en serie jag i skrivande stund är mitt uppe i. Denna kan jag starkt rekommendera till den som gillar sci-fi, schyssta effekter och en bra story med bra karaktärer;)

Hörs snart igen, peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar