måndag 24 januari 2011

Dagens speltips!

Jag älskar att spela tv-spel, speciellt Playstation 3. Många spel har förverkats genom åren jag ägt konsolen. Vissa har man köpt utan att egentligen ha kollat upp speciellt, fått tips på eller spelat föregångarna.. Så därför blir det ibland mindre lyckade köp. Numera kollar jag upp spelen ganska noga innan. Kollar på reviews, läser recensioner och ibland provspelar dom innan jag gör mitt val. Shit, nu låter man som värsta spel-nörden..- och det kanske jag är iofs. Kul är det i alla fall!

Så därför kommer jag nu, att lite då och då, tipsa om spel jag tycker om att spela;)
Första i ordningen blir:
Det är ett science fiction-spel i first person shooter-format. Grafiken är kanske inte slående, men känslan, miljöerna, vapnen, de olika monster man ska bekämpa och svårighetsgraden på de olika banerna fick mig att bli helt fast;) Jag som trodde att ettan var bra..sen när tvåan kom..- ojoj.. Och inte för så länge sedan har det nu bekräftats att även trean kommer. Ser man fram emot, ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar